رسیور سمعک | رسیور سمعک چیست

| Super User

رسیور سمعک ، یکی از مهم ترین اجزای سمعک های الکترونیکی و امروزی است . در انواع پشت گوشی سمعک ، رسیور پشت گوش قرار گرفته و به وسیله ی یک تیوب باریک به قالب سمعک متصل می شود .

در ادامه به معرفی این جز از سمعک می پردازیم . 

 رسیور سمعک

رسیور سمعک یا همان بلندگو یکی از اجزای سمعک است . قطعات سمعک هرکدام وظیفه ای دارند که در نهایت باعث می شوند صدای تقویت شده به گوش کاربر برسد . بلندگوی سمعک سیگنال های دیجیتالی پرداخته شده را دریافت کرده و آن ها را دوباره به امواج صوتی قابل شنیدن تبدیل می کند . معمولا در انواع سمعک ، رسیور بیشتر از باقی اجزای سمعک به پرده گوش نزدیک است .

نگهداری از سمعک

نگهداری از سمعک شامل رعایت نظافت سمعک نیز می شود ، به همین دلیل بهتر است هر روز سمعک را از گوش خارج کرده و ترشحات گوش را از روی بلند گوی آن پاک کنید . افرادی که ترشحات گوش زیادی دارند یا از سمعک های داخل گوشی استفاده می کنند ، بهتر است این کار را با فاصله های زمانی کمتر انجام دهند . نگهداری سمعک را می توان جز نکاتی برای طول عمر سمعک دانست .

سمعک چگونه کار می کند ؟

سمعک چگونه کار می کند ؟ شاید این سوالی باشد که ذهن شما را هم به خود مشغول کرده باشد . کار سمعک از آنجا شروع می شود که میکروفون صدا را دریافت و به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند . سپس این سیگنال ها به تقویت کننده ارسال و تقویت می شوند . پس از تقویت سیگنال ها پردازشگر ( میکروچیپ ) آن ها را دریافت کرده و به صورت یک مینی کامپیوتر عمل کرده و امواج دیجیتالی را پردازش کرده و آن را قابل برنامه ریزی می کند . رسیور سمعک یا همان بلندگو سمعک امواج دیجیتالی پردازش شده را به صدا تبدیل می  کند و به گوش کاربر می رساند .

قیمت سمعک

قیمت سمعک از اندازه ی سمعک و تکنولوژی های سمعک تاثیر می پذیرد . تکنولوژی های سمعک معمولا در مدار پردازنده قرار دارند ، پس می توان گفت مدار پردازنده می تواند تعیین کننده قیمت سمعک باشد .

نتیجه

رسیور سمعک از مهم ترین قطعات سمعک است . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سمعک A & M ، قیمت سمعک نامرئی ، قیمت سمعک جیبی و سمعک عینکی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان متخصصین ما بهره مند شوید . برای تعیین وقت با ما تماس بگیرید .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما