تعمیر سمعک | تعمیرات سمعک | مراکز تعمیرات سمعک در تهران

| Super User

تعمیرات سمعک نیز درست مانند هر وسیله ی دیگری، بهتر است بطور مرتب انجام شود، تا سمعک شما به خوبی کار کند. بعضی از مشکلات سمعک براحتی قابل تشخیص بوده و شما می توانید خیلی سریع، ساده و آسان آن را پیدا کرده و برطرف کنید.

اما بعضی از مشکلات سمعک نیز ممکن است پرهزینه باشند و حتی ممکن است ناچار شوید یک سمعک جدید بخرید. در اینجا بعضی ازتعمیرات رایجی که برای سمعک شما طی استفاده از آن اتفاق می افتد، ارائه شده است:

 باتری سمعک: مسائل مربوط به باتری خیلی رایج هستند، اما برطرف کردن آن نیز به سادگی امکان پذیر است. خیلی پیش می آید که شما فراموش کنید باطری سمعک خود را تعویض کنید. و به همین سادگی ممکن است شما صدای بوق هشدار سمعک خود را نشنوید. اگر زمانی که سمعک خود را گذاشتید و متوجه شدید کار نمی کند، بهتر است سریع باطری آن را بررسی کنید، شاید با این کار دیگر نیازی نداشته باشید به پزشک شنوایی خود مراجعه کنید.

تیوب یا لوله سمعک: تیوب یا لوله ، در سمعک پشت گوشی به کار می رود و پشت لاله گوش قرار می گیرد، این لوله ها هراز گاهی باید تعویض شود.
کشیدگی، تغییر رنگ، سفت شدن، ترک خوردگی و یا رطوبت می توانند چند مورد از دلائل تعویض لوله سمعک پشت گوشی ( BTE )باشند.
در صورتی که متخصص شنوائی شما نحوه ی تعویض تیوب یا لوله را به شما آموزش داده باشد، و ابزار لازم را هم داشته باشید، خود شما می توانید تیوب آن را عوض کنید، و یا می توانید به متخصص شنوایی خود برای تعویض آن مراجعه کنید.

نصب و راه اندازی: با گذشت زمان ممکن است سایز سمعک شما دیگر مناسب گوش شما نباشد، که این قابل درک است زیرا ما با توجه به افزایش سن، ما نیز مرتب در حال رشد و تغییر هستیم. اگر شما با تغییر سایز سمعک خود مشکل دارید، حتما به پزشک متخصص شنوائی خود مراجعه کنید. معمولا متخصص شنوایی شما می تواند خیلی سریع تنظیمات را در مطب خود انجام دهد.
اگرچه ممکن است شما نیاز به قالب جدیدی برای گوش خود داشته باشید، این نیز سریع و ساده انجام می شود، اما شما باید صبر کنید تا قالب جدید آماده شود. چرا که ممکن است بیشتر از ۳تا۴ روز طول بکشد.

صدا: یکی دیگر از مشکلات رایج سمعک این است که صدایی که توسط سمعک به گوش می رسد، ضعیف شده باشد. کیفیت ضعیف صدا می تواند به این معنی باشد که سمعک از داخل دچار مشکلاتی شده است که ممکن است نیاز باشد سازنده ی سمعک آن را تعمیر کند. همچنین ضعیف شدن صدای سمعک می تواند به این مفهوم باشد که شنوائی شما تغییر کرده است. و تنظیماتی باید در برنامه های سمعک شما  انجام شود تا تغییرات ، شنوایی شما را برگرداند.

موم یا همان ترشحات گوش: ممکن است موم یا جرم گوش وارد سمعک شما شده باشد.  تمیز کردن موم داخل سمعک پس از هر بار استفاده می تواند مانع انسداد راه خروجی صدای سمعک شود. با این حال اگرمقدار زیادی موم داخل و یا خارج از سمعک شما ایجاد شده بود، سعی نکنید خودتان آن را تمیز کنید، بهتر است نزد متخصص شنوایی خود رفته و از او بخواهید به شما کمک کند، زیرا او می تواند بدون آسیب رساندن به سمعک، به خوبی آن را تمیز کند.

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما