سمعک یونیترون | انواع سمعک یونیترون | سمعک یونیترون مکس

| Super User

سمعک یونیترون ، سمعک های کمپانی یونیترون به دلیل کیفیت بالا و افزایش روز افزون فروش بالایی دارد. یونیترون این موفقیت را مدیون همکاری با بهترین متخصصان شنوایی سنجی و مراکز تحقیقاتی بزرگ دنیا است و هیچ وقت برای رسیدن به موفقیت های بیشتر دست از تلاش نخواهد کشید. یونیترون رمز رسیدن به موفقیت و اهداف خود را در دو دلیل میداند: 1. استفاده از متخصصان با تجربه این رشته 2. خلق محصولات بر پایه نوآوری و تکنولوژی های جدید.


کمپانی یونیترون سابقه 50 ساله در عرصه تولید سمعک داشته و توانسته با جلب رضایت حداکثر مشتریان خود خدمات ارزنده ای به کم شنوایان و ناشنوایان عزیز ارائه کند. یونیترن در سال 1964 میلادی فعالیت خود را در ایالت اونتاریا کانادا شروع کرد. ارائه بهترین تکنولوژی های جهانی در این ایالت موجب شد تا اونتاریا به شهرت جهانی برسد.
نمایندگی انحصاری این کمپانی در بیش از 19 کشور جهان وجود دارد. همچنین نمایندگی غیر انحصاری آن در 46 کشور از جمله ایران موجود است. یونیترون را می توان رقیبی برای شرکت فوناک که زیر مجموعه برند سونووا است در نظر گرفت فوناک نیز در زمینه تولید سمعک موفقیت های زیادی کسب کرده است.


قیمت سمعک یونیترون


با توجه به تکنولوژیهای بکار رفته در سمعکهای یونیترون و شکل ظاهری آنها قیمت این سمعکها بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان است. این سمعک های کانادایی در انواع مختلفی از جمله: داخل گوشی، پشت گوشی، پشت گوشی‌های کوچک (RIC ) نامرئی و ... برای راحتی استفاده ناشنوایان و کم شنوایان عزیز طراحی شده اند. همچنین برای جلب رضایت مشتریان این سمعک ها در قیمت های متنوع و رده های مختلفی ارائه شده اند که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند.


ویژگی های خاص و قابل توجه در سمعک یونیترون


تمرکز بر گفتگوها

روزانه دو سوم از زمان ما صرف صحبت کردن با دیگران میشود. به همین دلیل یونیترون در سمعک های خود روی کیفیت گفتار مکالمات فردی تمرکز کرده است. این کمپانی معتقد است کیفیت سمعکهای نسل جدید او در مقایسه با نسلهای پیشین، بیش از 50 درصد بهبود یافته است. در این راستا سرعت پردازشی محصولات این شرکت بیش از 36 درصد افزایش یافته و تمامی کم شنوایان و ناشنوایان عزیز با هر سلیقه و نیازی میتوانند از سمعک های یونیترون استفاده کنند. چرا که این سمعک ها در مدل های مختلف پشت گوشی، داخل گوشی، رسیور داخل کانال و نامرئی عرضه شده که تمامی نیازهای این عزیزان را  پوشش میدهد.

سمعک های تمام اتوماتیک

این سمعکها هفت نوع صدا را به شکل مناسب ترکیب کرده و در هر محیط تنظیمات و تغییرات شنوایی را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهند.

سمعک های قابل شارژ

این کمپانی برای سهولت کاربران سمعک های قابل شارژی عرضه کرده تا کاربران دردسرهای تعویض باطری را فراموش کنند. بنابر ادعا یونیترون، این کمپانی عرضه کننده کوچکترین سمعک شارژی در دنیا است.


سطح فناوری سمعک یونیترون


سمعکهای یونیترون در پنج سطح مختلف تکنولوژی عرضه شده اند:
T Pro : بالاترین سطح تکنولوژی فوق هوشمند موجود در سمعکهای یونیترون است که قابلیت هایی از جمله: پشتیبانی از وایرلس، حذف فیدبک، کیفیت صدای بالا، کاهش وزوز گوش و ... دارد.
T 800: این تکنولوژی دارای ویژگی هایی از جمله: ارتباط دو گوشی، بهبود مکالمه، کاهش نویز، صدای طبیعی میباشد.
بهبود مکالمه، کاهش نویز ، ارتباط دو گوشی ، صدای طبیعی و ...
T 700 : از ویژگیهای این تکنولوژی می توان به مواردی همچون:  هوشمند بودن، صدای طبیعی ،کاهش سر و صدای زمینه و ... اشاره کرد.
T 60 : ویژگیهای این سمعک: تنظیم اتوماتیک سمعک بر اساس محیطهای شنیداری مختلف، تربیت شونده، بهبود کیفیت گفتار به ویژه در محیطهای خلوت
 T 500 : بهبود درک گفتار به ویژه در محیط های خلوت و افزایش کیفیت صدا ویژگیهای این تکنولوژی سمعک یونیترون است.


خلاصه ای از انواع سمعک یونیترون

سمعک های Insera


سمعک های  Insera کمپانی یونیترون از نوع سمعکهای داخل گوشی سفارشی سازی شده هستند که ویژگی های منحصر به فردی از جمله: مخفی بودن، بهبود نسبت سیگنال به نویز ( افزایش کیفیت گفتار )، افزایش 20 درصدی طول عمر باطری را داراست و برای سطوح مختلف کم شنوایی از خفیف تا شدید مناسب است.


سمعک های moxi


Moxi Now: این سمعک ریزترین سمعک رسیور داخل گوشی جهان است و از باتری 10 بهره میبرد.
Moxi Fit: این سمعک از باطری 312 استفاده کرده و ویژگی هایی مانند: تله کویل و دکمه تغییر برنامه دارد.
Moxi Fit R: این سمعک بسیار کوچک از نوع سمعک های قابل شارژ یونیترون است.
Moxi Kiss : این سمعک کاملا اتوماتیک بوده و از باطری 312 استفاده می کند.
Moxi Dura: باطری این سمعک ها طول عمر بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد و از باطری 13 استفاده می کند.


سمعک های stride


این سمعک قدرتمند و جدیدترین سمعک پشت گوشی عرضه شده کمپانی یونیترون است که 20 کانال و باند و 8 برنامه قابل تنظیم دارد. از ویژگی های این سمعک می توان به کیفیت بالای گفتار، توانایی حذف فیدبک، تله کویل، دکمه تغییر برنامه، ولوم کنترل می توان اشاره کرد همچنین این سمعک در مدل های نامرئی هم عرضه شده و سطوح مختلف کم شنوایی مناسب است.


سمعک vista


این سمعک یکی از سمعک های قدرتمند کمپانی یونیترون است که بسیار هوشمند بوده و دارای 20 کانال و باند است. ویژگی های این سمعک عبارتند از: جهت داری، نامرئی، اتصال دوگوشی، پوشانندگی وزوز، ارتباط مستقیم با تلویزیون، مصرف باتری کم، صدای قوی، ضد آب و ضد گرد و غبار. تمامی کم شنوایان در هر سطح کم شنوایی از خفیف تا شدید می توانند از این سمعک استفاده کنند. این محصول دارای 7 برنامه قابل تنظیم است و مصرف باطری بسیار پایینی دارد از این رو با استقبال مردم مواجهه شده است.


سمعک quantum کوانتوم یونیترون


سمعک کوانتوم در انواع مختلف مدلهای داخل گوشی تا پشت گوشی عرضه شده است. این محصول دارای 5 رده تکنولوژی مختلف است که ویژگی های متعددی از جمله: محدوده 6 تا 20 کانال، حذف فیدبک، کاهش دهنده وزوز گوش، پشتیبانی از وایرلس، پوشش دهی رنج وسیعی از کم شنوایی ها، تنظیم با ریموت کنترل مخصوص سمعک، دارای انواع نامرئی، قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند، ارتباط دو گوشی، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، کیفیت صدای بالا، حذف فیدبک، فول دیجیتال و... دارد.


سمعک Max


این سمعک دارای ویژگی های زیر است.
● قویترین سوپر پاور ( بسیار پر قدرت مخصوص کم شنوایی های شدید تا عمیق )
● مقاوم در برابر رطوبت  گرد و غبار
● ارتباط دوگوشی
● بهبود کیفیت صدا
● کاهش نویز
● کاهش وزوز گوش
● حذف فیدبک
● جهت داری
● 6 تا 20 کانال
● برنامه های قابل تنظیم
● فول دیجیتال
● پشتیبانی از وایرلس
● تراکم فرکانسی


درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما