از کجا سمعک بخرم ؟ | راهنمایی انتخاب سمعک | مرکز فروش سمعک در تهران

| Super User

از کجا سمعک بخرم ، بسیاری از افراد این سوال که از کجا سمعک بخرم برایشان پیش می آید . ما دراین مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم با ما تا پایان این مقاله همراه شوید .
اگر در حال خواندن این مقاله هستید  ، حتما به دنبال خرید یک سمعک خوب برای مشکل کم شنوایی خود و یا اطرافیان و نزدیکان خود هستید  و دچار سردرگمی هستید که از کجا سمعک  بخرید ؟ برای این که بتوانید به این سوال خود پاسخ دهید بهتر است اول راجب به سمعک بدانید و بعد به دنبال یک مرکز سمعک برای خرید سمعک مناسب برای خود باشید .


سمعک چیست ؟ کاربرد سمعک چیست ؟

در این  قسمت به صورت خلاصه برای شما از سمعک می گوییم و سپس به سوال شما پاسخ کامل خواهیم داد . سمعک برای کسانی که دچار مشکل کم شنوایی هستند ، استفاده می شود  ، کسانی  که به علت  مشکلاتی  صداهای موجود در اطراف را کم تر از حد معمول می شنوند و در بعضی از  مواقع برخی از صداها را به طور کل نمی شوند . سمعک ها با استفاده از بلندگو ها و میکروفون های موجود صداها را به گوش می رسانندتا بتوانیم صداها را بشنویم . سمعک بسیار ساده است ، اما پیچیدگی های خاص خود را نیز دارد و دارای اشکال مختلفی می باشد . که در این جا برایتان ممکن است این سوال پیش بیاید که چه سمعکی مناسب گوش من است ؟  چه سمعکی بخرم ؟
مورد بسیار مهم در این جا این می باشد که چه سمعکی مناسب گوش شماست ؟ اول باید به این سوال پاسخ دهیم تا بعد بتوانیم به سوال از کجا میتوان سمعک خرید پاسخ صحیح بدهیم  سمعک ها دارای انواع مختلفی می باشند ممکن است یک نوع از سمعک برای یک شخص فوق العاده مفید بوده و یا برعکس برای شخص دیگری کاملا بدون فایده و یا حتی بسیار آسیب رسان باشد .
بعد از انتخاب نوع سمعک ، به مسئله تهیه قالب مناسب گوش برای سمعک می رسیم کانال گوش همانند اثر انگشت مطابق با هر فرد متفاوت است ، قالب  وسیله ای است که صدای بلند تولید شده به وسیله ی فرد را سمعک به گوش منتقل می کند . قالب  باید بعد از معاینه فرد و مناسب با گوش شخص ساخته شود . تنظیم سمعک مهم ترین بخش است .
گرچه طبیعی است که به یک فرد بگویند کم شنوایی شما ۵۰ درصد یا ۷۰ درصد است اما این طرز بیان مقدار کم شنوایی فقط  برای توضیح به افراد گفته می شود  و تمامی ماجرا تنها این نیست شنوایی هر فرد کم شنوا در موقعیت های متفاوت ممکن است متفاوت باشد که این موارد به وسیله ( ادیوگرام ) نمایش داده می شود . سمعک باید طبق ادیوگرام تنظیم شود .
فقط متخصص شنوایی شناس است که می تواند طبق کم شنوایی فرد این سه مورد را ذکر کند : کاملا 1- نوع سمعک 2-قالب سمعک 3-تنطیم سمعک براساس ادیوگرام
همانطور که گفته شد به علت وجود مشکلات برای انتخاب بهترین سمعک ، برای خرید سمعک حتما به یک متخصص شنوایی شناس نیاز داریم . یک متخصص شنوایی شناس ماهر طبق ادیوگرام و میزان کم شنوایی بهترین سمعک را برای ما انتخاب می کند . بعد با توجه به گوش فرد بهترین قالب برای او می سازد و نکته بسیار مهم تر از همه این است که بعد از خرید سمعک ، بهترین تنظیم را انجام می دهد .

سخن پایانی :

در مقاله بالا به این سوال که از کجا سمعک بخریم پاسخ داده شد . مطمعنا با مطالعه این مقاله از این به بعد اگر کسی از شما بپرسد که از کجا سمعک بخرم به او پاسخ می دهید که از یک متخصص شنوایی . امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما