قیمت برندهای مختلف سمعک

| Super User

قیمت برندهای مختلف سمعک با توجه به امکانات و قابلیت های آن ها متفاوت است، قیمت سمعک با توجه به مدل های آن به دلیل کارآمدی و سودمند بودن سمعک بلافاصله بعد از عرضه ی آن به حوزه ی پزشکی، مورد استقبال بسیاری از افرادی که دارای مشکل شنوایی بودند، قرار گرفت، به این ترتیب شرکت های بسیاری در عرصه ی تولید آن به فعالیت پرداختند و این محصول را در مدل های مختلف و با قابلیت های متنوعی به بازار عرضه کردند. قیمت سمعک ها با توجه به امکانات و قابلیت های آن ها متفاوت است. در این مطلب به بررسی قیمت های مختلف سمعک بر اساس نوع و شرکت های تولید کننده ی آن ها خواهیم پرداخت.

بررسی قیمت و امکانات سمعک ها بر اساس کمپانی سازنده و نوع آن ها

قیمت سمعک با توجه به کمپانی سازنده ی آن و میزان امکانات و بهره گیری از تکنولوژی، متغییر است، از این رو به بررسی کمپانی هایی که در این زمینه به فعالیت پرداخته اند، با اشاره ای به امکاناتشان می پردازیم.

بررسی قیمت و امکانات سمعک ها بر اساس کمپانی سازنده

سمعک زیمنس:

سمعک زیمنس ساخت کشور آلمان، با بیش از ۱۳۰ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کمپانی ها درعرصه ی  تولید تجهیزات  شنوایی و کمک به شنوایی است. این شرکت توانسته سمعک هایی را با کیفیت بالا و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کند و همین امر سبب کسب رضایت مندی مصرف کنندگان محصولات شان شده است.

از جمله قابلیت های متنوع و کارآمد سمعک های این شرکت، می توان به سمعک های فراهوشمند وایرلس آن، که امکان برقراری ارتباط با سمعک از طریق اپلیکیشن های موبایل و تنظیم آن  از راه دور توسط متخصص را فراهم کرده است و همچنین تولید سمعک های ضد آب، تولید سمعک های شارژی بدون باطری، برقراری ارتباط صوتی بین دو گوش، دریافت صدا با کیفیت بالا و تولید لوازم جانبی حرفه ای سمعک، اشاره کرد.

قیمت سمعک های زیمنس به طور تقریبی از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و با توجه به نوع تکنولوژی آن، رو به بالا می رود.

سمعک اتیکن:

سمعک اتیکن ساخت کشور دانمارک، یکی از توانمندترین و با سابقه ترین کمپانی ها در عرصه ی محصولات شنوایی است، این کمپانی پیشرو در ارائه ی تکنولوژی هوش مصنوعی و ساخت انواع سمعک های فراهوشمند است و که حافظه ی شنیداری مغز را مدل سازی می کنند، همچنین با تولید محصولاتی با کیفیت و متنوع امکان انتخاب را برای مصرف کنندگان محصولاتش فراهم کرده است.

قیمت سمعک های اتیکن دانمارک به طور تقریبی از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و در سمعک هایی با تکنولوژی پیشرفته تر این قیمت افزایش می یابد.

سمعک بلتون:

سمعک بلتون ، کمپانی سمعک بلتون آمریکا در سال ۱۹۴۰ به طور رسمی، فعالیت اش را آغاز کرد و به عرضه ی محصولات خود در سرتاسر دنیا عرضه پرداخت. در سال ۲۰۰۰، کمپانی بلتون توسط گروه  GNخریداری و به آن الحاق شد وتکنولوژی برتری در زمینه ی سمعک و اراِیه ی خدمات آن به وجود آمد و در پی آن سبب کسب رضایت گسترده ای از سوی کاربران محصولاتشان شد و در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه جهانی EUHA با ارائه ی تکنولوژی Ear to Ear communicate،  به عنوان یکی از برترین ارایه کنندگان تکنولوژی روز در زمینه ی سمعک، در جهان مطرح شد و در حال حاضر ایمن کمپانی با داشتن بیش از ۱۵۰۰ شعبه در آمریکا به ارایه خدمات مشغول است.

سمعک بلتون با داشتن تنوع زیاد محصولات و با داشتن نمایندگی های متعدد در سراسر دنیا، یکی از گزینه ها ی مناسب برای متقاضیان و کاربران سمعک می باشد .

قیمت محصولات کمپانی بلتون آمریکا از حدود ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و با داشتن کیفیت برتر و کارایی بیشتر، قیمت آن ها نیز بالا می رود.

قیمت سمعک فوناک:

قیمت سمعک فوناک ، یکی از برند های مطرح سمعک، سمعک فوناک ساخت کشور سوئیس است، این کمپانی در سال ۱۹۴۷ تاسیس شده و محصولات خود را با قیمت های مختلف و با قابلیت های متنوع در اختیار کاربران قرار داده است. کمپانی سمعک فوناک یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه ی ارائه سیستم های وایرلس و FM  می باشد.

قیمت سمعک فوناک از حدود ۹۵۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و با توجه به نوع و تکنولوژی آن افزایش می یابد.

قیمت سمعک استارکی:

کمپانی سمعک استارکی آمریکا ، یکی از برند های معتبر در عرصه ی تکنولوژی های نوین شنوایی در سراسر دنیا می باشد. یکی از قابلیت های خارق العاده این کمپانی، طراحی و ساخت سمعک های نامرئی با استفاده از روش تصویر برداری سه بعدی است، همچنین دریافت کیفیت صدای طبیعی، استحکام محصولات، قابلیت وایرلس و اپلیکیشن های موبایل از دیگر ویژگی های محصولات این کمپانی است.

قیمت سمعک های استارکی از حدود ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و براساس قابلیت های مختلف و میزان بهره گیری از تکنولوژی، قیمت این محصولات متغییر است .

قیمت سمعک برنافون:

سمعک برنافون سوئیس یکی دیگر از برند های معتبرِسمعک در بازار است. این کمپانی توانسته به تولید انواع سمعک های مختلف در مدل های مختلف به صورت قرار گیرنده در پشت گوشی و داخل گوشی دست یابد.

قیمت محصولات کمپانی سمعک برنافون از حدود ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان شروع می شود و براساس تکنولوژی های مختلف، قیمت آن نیز متغییر است. این نوع سمعک از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر محصولات ارایه شده  در بازار مقرون به صرفه تر است.

قیمت سمعک ویدکس:

یکی دیگر از برندهای سمعک در بازار ، سمعک ویدکس ساخت دانمارک می باشد.

قیمت سمعک ویدکس از حدود ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و با توجه به  امکانات و مدل های متنوع ، قیمت ها نیز تغییر می یابند.

قیمت سمعک یونیترون:

سمعک یونیترون ساخت کشور کانادا، یکی از برند های سمعک در بازار ایران و بیش از ۴۰ کشور در سراسر دنیا است.

از ویژگی های سمعک یونیترون کانادا می توان به کیفیت صدای مطلوب، امکان استفاده از لوازم جانبی کامل سمعک و گارانتی اشاره کرد.

 

قیمت سمعک های یونیترون از حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و با افزایش قابلیت های سمعک قیمت آن نیز افزایش می یابد.

 

بررسی قیمت و امکانات سمعک ها بر اساس نوع و امکانات آن ها

 

سمعک های نامرئی:

این نوع سمعک به دلیل  پنهان بودن شان، نامرئی نامیده می شوند و یکی از پرطرفدار ترین نوع سمعک هاست. این محصول در برند ها و با بهره گیری از تکنولوژی های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

 قیمت سمعک نامرئی به عواملی زیادی بستگی دارد، برای مثال: مارک محصول، گارانتی، کیفیت صدا، تکنولوژی این دستگاه، قابلیت وایرلس و اندازه ی آن. قیمت این دستگاه از حدود تومان ۱٫۰۰۰٫۰۰۰شروع می شود واین قیمت با توجه به قابلیت این محصول متغییر است.

 

سمعک هوشمند:

سمعک هوشمند، به سمعکی گفته می شود که سمعک هوشمند در واقع به دستگاهی گفته می شود که توانایی شناسایی محیط های مختلف را دارد، به این صورت که محیط را به صورت اتوماتیک شناسایی و صدا را بر اساس آن تنظیم می کند. این نوع سمعک برنامه ی خود را بر اساس ویژگی های صوتی محیط، تغییر می دهد و یکی از انواع سمعک های دیجیتال محسوب می شود.

قیمت سمعک هوشمند بر اساس برند، کیفیت ساخت، تکنولوژی وایرلس و لوازم جانبی متغییر است. قیمت این محصول حدودا از ۲۵۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود. هرچه سطح تکنولوژی و پردازش ها بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

انواع دستگاه های این برند دارای خصوصیات، ظاهر و تکنولوژی های متنوعی هستند. قیمت انواع سمعک های هوشمند بستگی به مدل، سطح تکنولوژی و قابلیت های وایرلس آن دارد. علاوه بر این قیمت در برند های مختلف متفاوت می باشد.

سمعک نامرئی هوشمند:

سمعک های نامریی هوشمند در عمق مجرای گوش قرار می گیرد و iic نامیده می شود. این محصول نامرئی هوشمند، دارا ی کوچکترین سایز در مقایسه با مارک های مختلف می باشد و تمام تکنولوژی های پیشرفته ی دیگر مدل های داخل گوشی را داراست و به این دلیل دارای قیمتی تقریبا برابر با آنهاست. در برخی برند ها این دستگاه های نامرئی هوشمند با کیفیتی بالاتری تولید شده است.

سمعک پشت گوشی هوشمند:

دستگاه های پشت گوشی هوشمند معمولا دارای دو میکروفون هستند و محیط را به راحتی شناسایی می کند. این محصول بین دو سمعک پشت گوشی هوشمند، ارتباط وایرلس برقرار می شود. قیمت این محصول پشت گوشی هوشمند از ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود .

قیمت سمعک داخل گوشی هوشمند:

دستگاه های داخل گوشی هوشمند دارای سایز کوچکتری نسبت به مدل های دیجیتال معمولی می باشد. سمعک های داخل گوشی هوشمند دارای مدل های متنوعی می باشد که از سیستم وایرلس هم بهره می گیرند. قیمت آنها به دلیل تکنولوژی های بالا در آن ها، از حدود ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و قابلیت اتصال به موبایل و لوازم جانبی را دارد.

سمعک های دارنده ی سیستم وایرلس: 

با توجه به سیستم وایرلس و لوازم جانبی و کارآمد مانند: ریموت کنترل، رابط موبایل، رابط تلویزیون و شارژر، کیفیت محصول متغییر است. در بعضی  از مدل ها به طور مستقیم با موبایل و لوازم صوتی ارتباط برقرار می کنند.

مدل هوشمند این محصول معمولا دارای بیشترین میزان پردازش و تکنولوژی می باشد. هرچه میزان پردازش و تکنولوژی های تشخیص دهنده محیط بیشتر به کار گرفته شده باشد قیمت بالاتر می رود. سمعک های هوشمند در مدل های مختلف دارای سطوح متنوعی از تکنولوژی های پیشرفته اند، برای مثال: ارتباط وایرلس دوگوشی و تبادل اطلاعات، قابلیت تشخیص گفتار و نویز، قابلیت تمرکز بر گفتار، تشخیص محیط و تغییر برنامه و خصوصیات صدا همگی در رده های متنوعی دسته بندی شده اند و تاثیر مستقیمی بر قیمت دارند.

قیمت سمعک هوشمند و ارتباط آن با سایز

هرچه مدل هوشمند این دستگاه کوچکتر باشد، تکنولوژی پیشرفته تری در آن به کار گرفته شده است. دستگاه های شنوایی رده بالا دارای طراحی زیبا تر و کوچکتری هستند و علاوه بر آن از تکنولوژی بالایی برخوردارند. قیمت در این موارد کمی بیشتر است. نگهداری و مراقبت از سمعکهای هوشمند نامریی نیازمند آموزش و دستورالعمل های خاصی می باشد.

 

خدمات کلینیک شنوایی و سمعک بهار

 

کلینیک سمعک بهار با داشتن کادری مجرب و متخصص در راستای خدمت رسانی به بیماران آماده ارائه ی خدمات زیر می باشد:

تشخیص میزان شنوایی:

درمان مناسب مشکلات شنوایی زمانی مؤثر است که این مرحله با دقت و به موقع صورت گیرد. متخصص شنوایی به انجام آزمون های شنوایی به منظور تشخیص میزان و نوع کم شنوایی با انجام آزمون های مختلف از جمله ادیومتری PTA، تمپانومتری، اتوسکوپی و... می پردازد. توصیه ی ما به شما: به منظور تشخیص ارزیابی شنوایی به کلینیک های معتبر شنوایی سنجی مراجعه کنید.

تجویز سمعک:

ادیولوژیست ها برای درمان کم شنوایی به تشخیص میزان شنوایی و سپس انتخاب سمعک مناسب با توجه به نوع و میزان کم شنوایی می پردازند. در انتخاب سمعک عواملی مانند: قیمت سمعک، ظاهر، مدل سمعک و... می تواند موثر باشد. شنوایی سنج با در نظر گرفتن همه ی این عوامل اقدام به انتخاب سمعک مناسب برای شما می نماید.

انجام تنظیمات سمعک:

فرایند دریافت سمعک نیاز به دو یا سه جلسه و شاید بیش تر دارد. برای درمان علمی و کارآمد نیاز به زمانی طولانی دارد ، این فرایند در کلینیک کوتاه تر می باشد. در این جلسه ادیولوژیست، سمعک را بر روی گوش بیمار گذاشته و با استفاده از نرم افزارهای خاص، اقدام به تنظیم آن می کند.

مشاوره رایگان:

یکی از اقدامات موثر در درمان کم شنوایی، آگاهی بیمار از نوع کم شنوایی و میزان آن به همراه مراحل درمان می باشد. تجویز سمعک یکی از راه های درمان توانبخشی افرادی است که دارای مشکل شنوایی هستند. آگاه کردن بیمار از این مسئله سبب روند درمان بهتر می شود. مشاره رایگان و دریافت سمعک از جمله اقداماتی است که توسط کادر مجرب و متخصص در کلینیک سمعک ما انجام می گیرد.

در اینجا به منظور راهنمایی شما به بعضی از نکات کلیدی قبل از خرید سمعک می پردازیم.

برای بیماران کم شنوا کوچکترین سمعک ها با قدرت شنوایی بالا تجویز می شود و شما بیش از حد مستعد ابتلا به عفونت گوش هستید، سمعک های کوچک داخل گوشی به علت ورود مایع و عفونت گوش در معرض آسیب قرار می گیرند و ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشند.

بعضی سمعک با استفاده از سیگنال وایرلس قادر به ارتباط با لپ تاپ، پخش کننده های موزیک و موبایل هستند، اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد می توانید قبل از خرید سمعک از این مسئله مطمئن شوید.

ممکن است بخواهید برخی از انواع سر و صداهای پس زمینه را کاهش و یا بعضی از فرکانس های صوتی که در شنیدن آن مشکل دارید را افزایش دهید ولی به یاد داشته باشید همه سمعک ها قادر به انجام این موارد نیستند. بنابراین به ادیولوژیست خود اعتماد کنید و تجویز سمعک مناسب را بر عهده ی ایشان بگذارید.

خدمات پس از فروش:

از جمله عواملی که ممکن است بر قیمت سمعک تاثیر داشته باشد، خدمات پس از فروش می باشد. سمعک وسیله الکترونیکی می باشد که دارا بودن خدمات پس از فروش برای آن ضروری است.

گارانتی معتبر سمعک:

گارانتی سمعک از نکاتی است که باید بیماران به آن توجه داشته باشند. سمعک ها هم به مرور زمان دچار آسیب های ناشی از استهلاک می شوند. در صورت عدم گارانتی، بیمار برای تعویض آن دچار زیان مالی می شود. کلینیک سمعک بهار سمعک های خود را با گارانتی بین المللی ارائه می دهد. گارانتی سمعک در این کلینیک کاملا معتبر می باشد و در صورت بروز مشکلی که در حیطه گارانتی باشد، بدون هیچ گونه بار مالی اقدام به برطرف کردن مشکل خواهیم کرد.

 

قبول دفترچه های درمانی بیمه:

بیمه تامین اجتماعی از ابتدای سال ۹۶ با پیگیری های مستمر انجمن شنوایی شناسان ایران موظف به پرداخت کمک هزینه تجویز سمعک به مبلغ  ۲٫۰۰٫۰۰۰ تومان گردیده است.

سایر بیمه هایی که با آن ها می توانید از آن ها استفاده کنید شامل بیمه بانک صادرات، بانک ملی، بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بانک سپه، بیمه ی پارسیان و بیمه ی ما (ملت ایران) می شود.

 

نتیجه:

 با توجه به کارآمدی و سودمند بودن سمعک، بسیاری از بیمارانی که دارای مشکل شنوایی هستند، بهبود یافته اند. از این رو، کمپانی های بسیاری در این عرصه به فعالیت پرداخته اند و سمعک هایی با قابلیت های متنوع به بازار عرضه کرده اند. قیمت سمعک ها نیز با توجه به این مسائل متغییر است. کلینیک های بسیاری در ایران مشغول خدمات رسانی به افرادی هستند که دارای مشکل شنوایی اند، کلینیک بهار نیز در راستای تحقق این هدف آماده ی خدمات رسانی به بیماران و کاربران این محصول است.

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما