نرم افزار سمعک برای اندروید

| Super User

نرم افزار سمعک برای اندروید ، این برنامه يك برنامه ساده و کاربردی جایگرین سمعک شنوایی می باشد که در این مقاله قصد داریم به طور کامل برای شما عزیزان شرح دهیم با ما تا پایان این مقاله همراه شوید .


با استفاده از یک هندزفری و این برنامه خیلی راحت و بسیار ارزان یک سمعک مدرن و عالی داشته باشید . می توانید صداهای موجود در فضای اطراف گوشی خود را به وسیله ی میکروفون آن ضبط ، و به صورت لحظه ای و مستقیم گوش کنید و یا حتی می توانید صدای قلب خود را به شکل زنده و مستقیم بشنوید و آنرا ضبط کنید و در یک فایل صوتی ذخیره کنید ، همچنین می توانید در جمع های خودمونی طوری نشان دهید که انگار دارید موسیقی گوش می دهید اما در واقع به حرف هایی گوش دهید و یا عوامل کاربردی بسیار دیگر که در همه آن ها مسئولیت استفاده از این برنامه به هر شکلی وظیفه کاربر است .


روش کار برنامه :


تنها لازم است بعد از کلیک بر روی دکمه پخش در صفحه اصلی برنامه ، صداهای موجود در اطراف خود را با کیفیت خوبی بشنوید . برای بیشتر و یا کم شدن شدت صدای خروجی باید حتما از تنظیمات ولوم استفاده کنید . برای شنیدن بهترین صدا حتما از یک هندزفری دارای کیفیت خوب استفاده کنید . با فشار دادن دکمه پخش صدا ، صدای محیط در خروجی اسپیکر گوشی و یا گوشی هندزفری پخش می شود. برای ضبط صدا به طور همزمان با پخش آن ، روی دکمه ضبط صدا کلیک کنید و بعد ازاتمام کار با کلیک کردن بر روی دکمه توقف ، فایل صوتی با درج اسم و تاریخ ضبط صدا ، در شاخه AudioRecorder کارت حافظه اصلی ذخیره خواهد شد. پسوند فایل خروجی به صورت wav مي باشد. پشت سر هم در نسخه نمایشی محدودیت زمانی 60 ثانیه ای بعد از هر بار زدن دکمه پخش وجود دارد و در زمانی که دوست دارید قصد استفاده نامحدود و حمایت از برنامه را دارید می توانید نسخه کامل آن را تهیه کنید .


امکانات برنامه :


1-ضیط و پخش همزمان صدای محیط
2-نمایش پروفایل صدا به صورت خطی، میله ای، دایروی و ...
3-تنظیم بلندی و حساسیت صدا برای پخش و ضبط صدا

سخن پایانی :

حال باید عنوان کرد که چنین اپلیکیشن هایی تنها به عنوان یک ابزار جهت آشنایی با عملکرد سمعک طراحی شده اند و هیچگاه قادر به جایگزین شدن با سمعک نیستند چون سمعک از میکروپروسسورهایی بهره میبرد که صدا را برای فرد استفاده کننده از سمعک دلنشین مینماید و ضمنا نه تنها شنوایی را بهبود میبخشد از آسیب به شنوایی هم جلوگیری به عمل می آورد و چنین برنامه هایی آسیب به شنوایی را به دنبال دارد و هدف از ارایه این مقاله آشنایی با چنین اپلیکیشنها و آگاهی ما در این رابطه که یک پروتز پزشکی که یک ادیولوژیست با تخصص خود و ارزیابیهای پیشرفته و تنظیم های خاص سمعک که به فرد استفاده کننده می دهد با یک برنامه قابل جایگزینی نیست .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما