سمعک هوشمند | قیمت سمعک هوشمند | همه چیز درباره سمعک هوشمند

| Super User

سمعک هوشمند ، امروزه سمعک های هوشمند مانند: مغز دوم برای کم شنوایان هستند . زمانی که شخصی شنوایی اش را از دست می دهد ( در هر شدتی کم شنوا می شود ) انجام دادن حتی کوچکترین فعالیت های روزمره ی گذشته ، ممکن است برایش دشوار و یا غیر ممکن شود . اگر یک کم شنوا بخواهد به زندگی طبیعی خود بازگردد باید با دیگران ارتباطی موثر داشته باشد ؛ در این صورت بهتر است مشکل شنوایی خود را درمان کند یا از دیگران بخواهد که صحبت هایشان را چند بار دیگر تکرار کنند و بلند تر صحبت کنند .

اگر کم شنوا راه دوم را برای ارتباط بهتر انتخاب کند ، مطمئنا پس از مدتی از دیگران فاصله خواهد گرفت و یا دیگران از او فاصله می گیرند ، به این ترتیب به مشکلات کم شنوایی اش مشکلات روحی روانی و افسردگی نیز اضافه می شوند و به تدریج مشکلات درک گفتاری عدیده ای را به همراه خواهد داشت . اگر بخواهیم منطقی باشیم ، قطعا درمان کم شنوایی و یا کنترل آن با سمعک راهی به مراتب سریع تر و موثر تر است . 

سمعک هوشمند چیست ؟

سمعک هوشمند چیست ؟ نوعی سمعک است که از محبوب ترین و کارآمد ترین روش های کنترل و درمان کم شنوایی محسوب می شود . این سمعک می تواند هر شدتی از کم شنوایی را پوشش دهد و می تواند شبیه ترین شنوایی به شنوایی طبیعی را برای کاربر خود فراهم کند . زمانی که کاربر از سمعک هوشمند استفاده می کند ، این سمعک نویز های اضافی یا صداهای مزاحم را کنترل و یا حذف می کند و با اینکار صداها بسیار طبیعی و زیباتر شنیده میشود و در عین حال صدا هایی که کاربر می خواهد بشنود را تقویت می کند .

نهایت خدمتی که یک سمعك می تواند به کاربر خود ارائه دهد این است که صدا ها طوری به گوش کاربر برساند که کاملا طبیعی باشد ، یعنی صدا در همان شدت و کیفیتی باشد که یک شخص با شنوایی سالم می شنود .

ویژگی های سمعک هوشمند

ویژگی های سمعک هوشمند نسبت به سایر سمعك ها بسیار متفاوت است . کاربر برای تنظیم سمعك هوشمند نیاز به تنظیمات دستی پی در پی ندارد ، زمانی که کم شنوا با این سمعک وارد محیط شنوایی جدیدی می شود و تنظیمات مربوط به محیط را به سمعک وارد می کند ، سمعک میان تنظیمات و محیط شنوایی خود ارتباط برقرار می کند و این ارتباط را به خاطر می سپارد ، به همین ترتیب زمانی که کاربر دوباره وارد این محیط شنیداری یا محیط های شنیداری مشابه آن شود ، تنظیمات به صورت خودکار اعمال می گردند . این ویژگی یادگیری در سمعك های هوشمند باعث می شود شما کمتر نگران تنظیم دستی سمعک خود باشید.

تنظیم سمعک هوشمند

تنظیم سمعک هوشمند لازم نیست حتما با در آوردن سمعك و اعمال تنظیمات بر آن همراه باشد ، بلکه امروزه اپلیکیشن های مخصوص سمعک برای موبایل های هوشمند با سیستم عامل های مختلف وجود دارند که شما به وسیله ی آن ها می توانید از طریق وایرلس یا همان بلوتوث به صورت بی سیم سمعک خود را تنظیم کنید . در تنظیم سمعک هوشمند با اپلیکیشن می توانید ساده ترین و یا پیچیده ترین تنظیمات را نیز به روی سمعک خود اعمال نمایید . همچنین در صورت لزوم می توانید تغییرات خودکار سمعک هوشمند را اصلاح کنید و به این ترتیب سمعک این اصلاحات را نیز به خاطر می سپارد تا در مواقع مناسب از آن ها استفاده کند.

بهترین سمعک

بهترین سمعک همیشه سمعکی نیست که به تلفن همراه متصل می شود یا ضد آب است ، بلکه اصلی ترین وظیفه ی یک سمعک بهبود شنوایی و درک گفتاری شماست . اولویت شما در خرید سمعک باید همین وظیفه ی اصلی باشد نه امکانات فرعی دیگر. تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی به شما در کنترل و تنظیم بهتر سمعک کمک می کنند و موجب راحتی شما می شوند ، اما در وظیفه ی اصلی سمعک نقش چندانی ندارند . بهترین سمعک برای شما سمعکی است که مخصوص شما تنظیم شود و درک گفتاریتان را بالا ببرد .

از کجا سمعک هوشمند بخرم ؟

از کجا سمعک هوشمند بخرم ؟ مطمئنا شما باید سمعک مورد نظرتان را زیر نظر ادیولوژیست تهیه کنید و مرکز خرید مورد نظرتان باید مرکزی معتبر با قیمت های مناسب باشد . شما می توانید برای اطلاع ازقیمت سمعک هوشمند ، قیمت انواع سمعک هوشمند وایرلس ، قیمت انواع سمعک داخل گوش ، سمعک نامرئی ، سمعک زیمنس ، سمعک ویدکس و سمعک اتیکن با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان متخصصین ما بهره مند شوید .

قیمت سمعک هوشمند

قیمت سمعک هوشمند نسبت به سمعک های دیگر بسیار زیاد است اما به همان اندازه کیفیت زندگی شخص کم شنوا را ارتقا می دهد . سمعک های هوشند وایرلس قیمت بیشتری نسبت به سمعک های هوشمند دیگر دارند . برای اطلاع از قیمت سمعک های هوشمند با ما تماس بگیرید .

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده فرمودید ، سمعک هوشمند می تواند هر عمقی از کم شنوایی را پوشش دهد و همچنین این سمعک دارای امکانات و برنامه های جانبی جذاب و هیجان انگیزی است که می تواند شنوایی با سمعک را راحت تر و لذت بخش تر کند . اما باید به یاد داشته باشیم این ویژگی های فرعی اولویت خرید سمعک ما قرار نگیرند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک سمعک بهار ، سمعک مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری نموده و دیگر نگران هزینه سمعک نباشید .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما