سمعک نامرئی | قیمت سمعک نامرئی | همه چیز درباره سمعک نامرئی

| Super User

سمعک ها انواع مختلفی دارند ، شما میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خود ، سایز و رنگ آن ها را انتخاب کنید . اگر می خواهید کسی متوجه استفاده شما از سمعک نشود ، بهترین راه حل استفاده از سمعک های نامرئی است . 

سمعک های نامرئی چیست؟

سمعک های نامرئی دستگاه های شنوایی سفارشی هستند که درون کانال گوش قرار دارند. غالبا ، سمعک پشت گوش دیده نمی شود. به همین دلیل به آن ها سمعک نامرئی یا سمعک مخفی می گویند. اولین سازنده سمعک نامرئی شرکت استارکی است. آن ها سمعک SoundLens را معرفی کردند و شروع به رقابت با تولیدکنندگان دستگاه های کمک شنوایی کردند. 

سمعک نامرئی در نگاه

هنگامی که شما از سمعک نامریی استفاده می کنید ، اعتماد به نفس بیشتری دارید، زیرا مردم دیگر شما را می بینند و نه کم شنوایی شما را . سمعک های نامرئء داخل کانال گوش قرار می گیرند و به طور کامل پنهان می شوند. این سمعك ها صداها را با کیفیتی بالا از محیط خارجی دریافت می کنند که این امری فوق العاده است. 

سمعک نامرئی در زندگی 

سمعک ها باید از شیوه زندگی شما حمایت کنند ، نه اینکه شما را مجبور به تغییر شیوه زندگیتان کنند. هنگامی که شما از سمعک های نامرئی استفاده می کنید ، به راحتی کم شنوایی خود را فراموش می کنید ، زیرا هیچ کس نخواهد فهمید که شما از سمعک استفاده می کنید . با استفاده از این سمعک ها دیگر نباید نگران کم شنوایی خود باشید ، به راحتی میتونید موضوع کم شنوایی خود را فراموش کنید و تمرکز خود را بر روی موضوعاتی بذارید که دوست دارید . 

رهایی از کم شنوایی

به لطف تکنولوژی های به کار رفته در سمعک نامرئی ( طلاکاری شده، باتری طولانی مدت و حفاظت از رطوبت ) می توانید کیفیت صدای استثنایی را در محیط های شنوایی مختلف از جمله در منزل ، زمین گلف، اتاق جلسات و... داشته باشید. 

مزایای سمعک نامرئی 

1- 100 درصد نامرئی ، داخل کانال گوش قرار می گیرد و به هیچ وجه قابل دیدن نیست.

2- همانند شنوایی طبیعی عمل می کند ، همه جا با شما است و لذت شنیدن را به شما می بخشد. 

3- امکان اتصال به تمامی تلفن های هوشمند را دارد.

4- امکان انطباق با تمامی محیط های شنیداری را دارد.

5- برای تمامی افراد از جمله افراد جوان و یا حتی افراد مسن مناسب می باشد. 

معایب سمعک نامرئی

1- سمعک های نامرئی بیشتر برای افرادی با کم شنوایی خفیف تا متوسط طراحی شده است . برای اطلاع از سمعک نامرئی برای افراد کم شنوا با شماره های موجود در سایت سمعک بهار تماس حاصل فرمایید.

2- ادیولوژیست ها می توانند در مورد اینکه آیا سمعک نامریء برای شما مناسب است یا خیر شما را راهنمایی کنند. زیرا ممکن است شما قادر به استفاده از آنها نباشید . افراد بسیاری در سراسر دنیا از این نوع سمعک استفاده می کنند و بدون هیچ مشکلی قادر به شنیدن هستند. در مواردی اندک ممکن است ساختار آناتومی گوش به نحوی باشد که امکان استفاده از این نوع سمعک وجود نداشته باشد یا به دلیل بیماریهای گوش قادر به استفاده نباشند. 

اگر کانال گوش شما خیلی کوچک  و باریک باشد، شما نمی توانید از این سمعك ها استفاده کنید.

در این صورت ادیولوژیست مابین انواع سمعک ( سمعک عینکی ، سمعک دندانی ، سمعک هوشمند ، سمعک معمولی ، سمعک دیجیتال یا سمعک هوشمند  ) نوع دیگری را به شما پیشنهاد می دهد. 

قیمت سمعک نامرئی 

قیمت سمعک نامرئی به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آن که باعث شده سمعک تا این حجم کوچک شود و قالب گیری سخت آن از دیگر سمعک های دیجیتال بیشتر است. برای اطلاع از قیمت سمعک نامرئی با ما تماس بگیرید.

آیا می توان از با استفاده از سمعک نامرئی به هدفون گوش داد یا با تلفن همراه صحبت کرد ؟

بله . در اغلب موارد می توان با استفاده از سمعک نامرئي به هدفون و هندزفری گوش داد و یا با تلفن همراه صحبت کرد. البته بهتر است قبل از انجام این کار با متخصص شنوایی خود مشورت کنید. 

آیا می توان با سمعک نامرئی ورزش شنا کرد ؟

سمعک نامرئي در برابر رطوبت مقاوم است ولی ضد آب نیست . بنابراین برای شنا و یا غواصی توصیه نمی شود .

آیا می توان هنگام استفاده از سمعک نامرئی یک MRI ، اشعه ایکس یا سی تی اسکن داشت؟

قبل از MRI باید سمعک نامرئی برداشته شود ولی برای اشعه ایکس یا سی تی اسکن نیازی به انجام این کار نیست و این موضوع در مورد همه سمعك ها صدق می کند. به هر حال بهتر است ، با ادیولوژیست خود مشورت کنید. 

نتیجه گیری

اگر میخواهید کسی متوجه کم شنوایی شما نشود و در ضمن شما بتوانید به راحتی  صداها رابشنوید، بهترین راه حل ، استفاده از سمعک های نامرئی است . این سمعک ها لذت شنیدن طبیعی گوش را به شما می بخشند . برای اطلاع از انواع سمعک های نامرئی و هم چنین قیمت سمعک های نامرئی ، با شماره های موجود در سایت کلینیک شنوایی شناسی بهار تماس حاصل فرمایید.

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما