قیمت سمعک جیبی

| Super User

قیمت سمعک جیبی ، سمعک جیبی یکی از انواع سمعک است که به دلیل جاگیر بودنش نسبت به مدل های سمعک پشت گوشی ، داخل گوشی و سمعک عینکی ، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . در ادامه به همه چیز درباره سمعک جیبی می پردازیم .

قیمت سمعک جیبی

قیمت سمعک جیبی نسبت به انواع دیگر از نظر ظاهری کمتر است . البته سمعک جیبی قادر است کم شنوایی های بسیار عمیق را تحت پوشش قرار دهد . سمعک جیبی محفظه ای مانند موبایل است کهرسیور سمعک آن به وسیله ی سیم به محفظه متصل می شود . در اینسمعک نیز رسیور سمعک یا همان بلند گو ، داخل گوش قرار می گیرد . از مزایای سمعک جیبی می توان به این اشاره کرد که می توان با هزینه ی خیلی کمتری از آن به صورت دوگوشی نیز استفاده کرد . این هزینه ی کم اصلا با قیمت سمعک نامرئی قابل مقایسه نیست ، چه برسد به سمعک دوگوشی نامرئی !

 

سمعک AM

سمعک am از بهترین و پر طرفدارترین مارک های سمعک جیبی است . اندازه ی باتری این سمعکAA  ، دارای تله کویل و لوازم جانبی است . کابل هایی با طول های متفاوت ، سیم دوشاخه برای کسانی که دو گوش کم شنوا دارند ، برای استفاده ی مفید تر از این سمعک ارائه می شود . سمعک am برای افت شنوایی از طیف ملایم تا شدید مناسب است . قاب این سمعک کوچک طراحی شده و برای تنظیم صدا می توانید از 1 تا 8 شماره استفاده کنید . این سمعک دارای پتاسیومتر تنظیم تراکم خروجی و هدایت کننده ی خارجی استخوانی نیز می باشد .

قیمت سمعک A & M

قیمت سمعک a & m که یکی از بهترین برند های سمعک جیبی است ، بسیار مناسب و به صرفه می باشد . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سمعک am با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان ادیولوژیست های ما بهره مند شوید . 

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده فرمودید ، اگر به دنبال قیمت سمعک ارزان می گردید ، سمعک جیبی را فراموش نکنید . البته فراموش نشود که می توانید از طرح فروش قسطی سمعک بهار استفاده کنید و سمعک مورد نیازتان را به صورت قسطی خریداری کنید . اگر نمی دانید چطور باید از سمعک استفاده کنید ، می توانید مقاله ی استفاده از سمعک را مشاهده فرمایید . برای اطلاع از قیمت سمعک زیمنس آلمان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما