سمعک عینکی | قیمت سمعک عینکی | سمعک عینکی استخوانی

| Super User

سمعک عینکی ، سمعک عینکی برای افرادی که هم مشکل شنوایی دارند و هم سمعک های عینکی مشکل بینایی انتخاب بسیار مناسبی است ، چرا که با پیشرفت تکنولوژی عینک های سمعکی خیلی پیشرفته ای وارد بازار شده اند که می توانند راحتی و کیفیت شنوایی خیلی بالایی برای کاربرانشان به وجود بیاورند . سمعک عینکی برای اولین بار در دهه  50 میلادی تولید شد . در این سمعک ها همه ی اجزا داخل دسته های فریم عینک قرار می گیرند ، از این رو این سمعک دسته های بزرگی دارد . در ادامه به سمعک عینکی ، آخرین قیمت سمعک عینکی و سمعک عینکی استخوانی می پردازیم .

سمعک عینکی چیست ؟

این سمعک برای اولین بار در دهه ی 50 میلادی ساخته شد . در سمعک عینکی همه ی قطعات سمعک درون دسته های قاب قرار می گیرند . میکروفون در قسمت انحنای عینک قرار می گیرد و دریافت کننده ( رسیور ) در قسمت صاف دسته ی عینک قرار می گیرد . سمعک عینکی به دو نوع سمعک عینکی هوایی و سمعک عینکی استخوانی تقسیم می شود . در نوع استخوانی برای بیمارانی که راه های هوایی در آن ها بسته شده است ، انتقال امواج صوتی از طریق اتصال دسته ی عینک به استخوان پشت گوش ( هاسترئید ) انجام می گیرد ، به همین دلیل به این سمعک ها سمعک استخوانی می گویند . سمعک های عینکی موجود در بازار بیشتر آنالوگ و دیجتال هستند .

به تازگی شرکت هلندی Varibel سمعک های عینکی BLU را طراحی و به بازار عرضه نموده است که این سمعک دارای قابلیت ارتباط و کنترل از طریق بلوتوث است . این سمعک به عنوان بهترین سمعک عینکی دنیا شناخته می شود و دارای تکنولوژی آرایش میکروفونی همراه بی سیم است . کاربر این سمعک می تواند بلوتوث سمکعکش را به تلفن همراه ، تبلت و کامپیوتر متصل کرده و از امکانات منحصر به فردش استفاده کند .

این سمعک دارای اپلیکیشنی است که به روی تلفن همراه و یا تبلت نصب شده و کاربر سمعک می تواند به وسیله ی آن اپلکیشن سمعکش را تنظیم کند .

می توان از این سمعک به عنوان هندزفری تلفن همراه استفاده کرد و مکالمه ای آسان و واضح داشت . سمعک عینکی BLU دارای سیستم تطبیقی حذف فیدبک و کاهش نویز می باشد .

 

سخن پایانی

سمعک عینکی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای کم شنوایانی است که مشکل بینایی نیز دارند . به تازگی سمعک های عینکی بلوتوث دار وارد بازار شده اند که امکانات زیادی برای کاربرانشان به وجود آورده اند . شما می توانید بهترین سمعک را با مراجعه به کلینیک شنوایی و تعادل بهار و با مشاوره ی رایگان متخصین کلینیک ، به صورت اقساط تهیه نمایید .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما