سمعک بلوتوث دار | سمعک وایرلس | همه چیز درباره سمعک های بلوتوث دار

| Super User

سمعک بلوتوث دار یا وایرلس ، سمعک بلوتوث دار از نسل سمعک های هوشمند هستند به همین دلیل ممکن است به سمعک های بلوتوث دار ، سمعک هوشمند وایرلس یا سمعک هوشمند بلوتوث دار نیز بگویند . این سمعک ها در اشکال مختلف از جمله سمعک داخل گوشی ، سمعک نامرئی ، سمعک پشت گوشی ، سمعک عینکی و سمعک جیبی ، ظاهر می شوند .

سمعک بلوتوث دار چیست و چطور کار می کند ؟

سمعک بلوتوث دار مکانیزم شنوایی گوش طبیعی را تقلید می کند . در این سمعک با استفاده از فناوری بلوتوث دو گوشی سمعک با هم مرتبط می شوند و صدایی هماهنگ و تنظیم شده را به گوش شخص می رسانند ، در نتیجه درک گفتاری به حد زیادی افزایش می یابد . 

استفاده از تکنولوژی بلوتوث در سمعک ، به منبع قدرتمندی نیاز دارد . این منبع باید بسیار قوی تر از باتری یک سمعک معمولی باشد . کمپانی های سازنده ی سمعک به همین منظور ، از وسایل شنیداری کمکی برای برقراری ارتباط میان سمعک و منبع صوتی وایرلس رونمایی کرده اند .

تاریخچه سمعک بلوتوث دار

اولین بار عبارت " سمعک بلوتوث دار " برای سمعک LINEX به کار رفت . این تکنولوژی امکان ارتباط بی واسطه و کاملا مستقیم را با استفاده از باتری سمعک ، به وجود می آورد .

فواید استفاده از سمعک بلوتوث دار

این سمعک درک شنوایی شخص کم شنوا را بالا برده و فناوری بلوتوث آن این امکان را ایجاد می کند که صدای تلوزیون ، تلفن همراه ، تبلت و رایانه ی خود را از درون سمعک بشنوید . این سمعک ها عملکرد هوشمندی دارند به طوری که ممکن است درحال گوش دادن به موسیقی تبلتتان از سمعک باشید و تلفنتان زنگ بخورد . سمعک صدای تبلت را قطع کرده و صدای زنگ تلفن همراهتان را به سمعک متصل می کند . 

قیمت سمعک بلوتوث دار

سمعک بلوتوث دار یا وایرلس به دلیل تکنولوژی که در آن ها به کار رفته است ، قسمت ببیشتری نسبت به دیگر انواع سمعک های هوشمند دارند . البته می دانید که سمعک های هوشمند نیز قیمت بیشتری نسبت به سمعک های دیجیتال و آنالوگ دارند .

سخن پایانی

می توان بلوتوث را به عنوان آپشنی سفارشی که به روی سمعک نصب کنیم نیست و حتما قبل از سفارش سمعک بلوتوث دار را باید انتخاب کنیم . نصب بلوتوث روی قیمت سمعک نامرئی ، قیمت انواع سمعک پشت گوشی و داخل گوشی تاثیر می گذارد . سمعک های بلوتوث دار می توانند بهترین سمعک برای کاربر باشند .

 

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما