بهترین هدفون های سال 2017 | کلینیک شنوایی بهار

| Super User

بهترین هدفون های سال 2017: امروزه هدفون جز جدائی ناپذیری برای طرفدارن موسیقی است مخصوصا که امکان خصوصی شنیدن را برایشان فراهم می‌سازد، همچنین در محیط های شلوغ و پرهیاهو برای رهایی از صداهای اضافی عده ای ترجیح می دهید تا کمی موسیقی  گوش دهید

و برای این کار به یک پخش کننده و همچنین هدفون خوب نیاز دارید تا حجم و کیفیت صدای مطلوبی ارائه دهد. شاید تا بحال در بین سایت های مختلف و همچنین در بازار با انواع متخلفی از هدفون ها رو به رو شده باشید که با ویژگی های متفاوت و در برندهای مختلف عرضه شده اند. هدفون‌‎ها علاوه بر این‌که در برندهای مختلف تولید می‌شوند از بابت طراحی‌، اندازه، قیمت و همین‌طور کاربرد نیز با یکدیگر تفاوت دارند.
مدل: QuietComfort 35
هدفون QuietComfort 35 یک هدفون بی‌سیم از شرکت بوز (bose) است. این محصول علاه بر بلوتوث قابلیت اتصال به ‌صورت با سیم را هم داراست. بر روی بدنه‌ی با کیفیت QuietComfort 35 دکمه‌های کنترلی قرار گرفته‌اند که امکان مدیریت موسیقی درحال پخش را فراهم می‌کند. دارای مشخصات: قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم از طریق رابط جک 3.5 میلی‌متری، بلوتوث – دارای NFC – طول کابل: 1.2 متر با قابلیت شارژدهی 20 ساعت در حالت بی‌سیم و 40 ساعت در حالت با سیم

 


سمعک بهار:


مدل: هدفون Sony MDR-1A
این هدفون بسیار سبک و راحت طراحی شده نوع اتصال با سیم، دارای جک 3.5 میلیمتری.


سمعک بهار:


مدل: Sennheiser Momentum 2.0
هدفون سنهایزر Momentum دارای ظاهری کوچک‌، سبک‌ و فوق‌العاده زیبا است. این هدفون اختصاصا برای استفاده با تلفن‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها طراحی و تولید شده است.
مشخصات: قابلیت اتصال به صورت با سیم از طریق رابط جک 3.5 میلی‌متری ، طول کابل: 1.4 متر، قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر.


سمعک بهار
مدل: SoundSport Wireless
مشخصات: قابلیت اتصال به صورت باسیم از طریق رابط جک 3.5 میلی‌متری، بلوتوث  دارای NFC، مقاوم در برابر رطوبت و عرق، دارای باتری با قابلیت شارژدهی 6 ساعت.


سمعک بهار
 
مدل: BeatsX
هدفون BeatsX  راحت، سبک، مقاوم در برابر آب مناسب برای فعالیت های ورزشی، قابل استفاده در محصولات اپل.

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما