کم شنوایی و انتخاب سمعک | سمعک چی بخرم

| Super User

کم شنوایی و انتخاب سمعک ، برای انتخاب سمعک مناسب باید به برند آن توجه نمایید هر چند که با پیشرفت تکنولوژی همه ی برند ها سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود دارند و بر اساس استانداردهای جهانی تولید فعالیت می نمایند اما کیفیت صدا و کیفیت محصول بسیار مرتبط با کیفیت قطعات به کار رفته در سمعک می باشند .


چنین وسیله ای باید نیازهای استفاده کنندگان را تامین نموده و در تمام محیط ها برخورداری از شنوایی رضایت بخشی را برای آنان فراهم کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب سمعک مناسب قابلیت ها و فناوری های به کار رفته در آن می باشد. برای مثال اندازه ی آن ، ضد آب بودن ، ریموت کنترل ، وایرلس و … بنابراین خریداری چنین وسیله ای که مطابق با فناوری های روز دنیا باشد و امکانات قابل توجهی داشته باشد باعث می شود تا به کم شنوایی به عنوان یک معضل و مشکل یا بیماری نگاه نشود . انتخاب سمعک مناسب براساس نیازمندی های فردی مطابق با درجه کم شنوایی وی از اهمیت بالایی برخوردار است .
طراحی سمعک مربوط می شود به رنگ ها و مدلها و طرح های مختلف برای سلیقه های مختلف در خانم ها ، آقایان و کودکان . شما می توانید با توجه به سلیقه ، سن ، روحیات خود و اینکه دارای چه شغلی هستید نیز می توانید یک سمعک مناسب برای خود انتخاب کنید . مثلا اگر نمی خواهید این وسیله در معرض دید دیگران قرار بگیرد ، نوعی از آن وجود دارد که کاملا همرنگ با پوست و در سایزی کوچک است و کمتر به چشم می آید .
قبل از خرید  این وسیله ی شخصی ، کاملا تحقیق کنید و از کلینیک های معتبر که انواع مدل ها  و مارک های مختلف سمعک را ارائه می دهند ، خرید نمایید تا از اصل بودن کالا مطمئن شوید و هم چنین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز به خرید شما تعلق گیرد .


برای انتخاب سمعک به ادیولوژیست ها که مجوزهای لازم برای تجویز سمعک را دارند مراجعه نمایید زیرا تنها کسانی که می توان در این مورد به آنها اعتماد نمود و دانش و تخصص کافی در این زمینه را دارند، همین افراد هستند . بعد از انتخاب سمعک تنظیمات سمعک خود را به ادیولوژیست بسپارید و هرگز خودتان و یا دیگر افراد سمعک را دستکاری نکنید زیرا ممکن است که سمعک شما دچار مشکل گردد و دیگر قابل استفاده نباشد و یا در صورتی که از آن استفاده نمایید و درست تنظیم نشده باشد به سیستم شنوایی شما آسیب جدی برساند .
شرکت ویدکس دانمارک اولین تولیدکننده سمعک های فول دیجیتال در جهان کمپانی ویدکس در سال ۱۹۵۶ میلادی به کوشش آقایان توفلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس شد و هم اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان دارای نمایندگی توزیع محصولات و خدمات پس از فروش می باشد . این کمپانی با بیش از نیم قرن تجربه ، از پیشگامان طراحی و تولید جدیدترین سمعک های دیجیتال در دنیا بوده و امروزه با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و فناوری روز دنیا گامی جدید در زمینه عرضه سمعک های هوشمند و وایرلس برداشته و با ارائه محصولات جدید و خدمات منحصر به فرد خود از قبیل ۲ سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توانسته است رضایت خاطر کامل استفاده کنندگان را فراهم سازد .
نمایندگی انحصاری این کمپانی در کشور ایران به نام ویدکس ایران (پرشیا سمعک ) از سال ۱۳۷۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با داشتن بیش از ۲۰۰ نمایندگی معتبر در سراسر ایران و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بی قید و شرط بین المللی توانسته است گامی هرچند کوچک در راستای ارائه خدمات به مددجویان عزیز بردارد .
سمعک اتیکن در سال ۱۹۰۴ توسط Hans demant تاسیس شد . کمپانی سمعک اتیکن در دهه شصت و هفتاد به عنوان یک کمپانی پیشرو در زمینه سمعک بود . امروزه سمعک اتیکن یکی از برندهای معروف در زمینه سمعک می باشد . شعار  سمعک اتیکن "”people first معادل فارسی ان " اول مردم" یا" اول کاربر" می باشد . رضایتمندی بیماران برای اتیکن بسیار مهم می باشد . اتیکن در سال ۱۹۹۱ اولین سمعک اتوماتیک را به بازار عرضه کرد . سمعک اتیکن دارای مراکز تحقیقاتی گسترده ای در دانمارک ایران و جهان می باشد .

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما