قیمت سمعک زیمنس | سمعک زیمنس | سمعک زیمنس ارزان

| Super User

قیمت سمعک زیمنس ، سمعک زیمنس از برند های مرغوب و محبوب سمعک است . بدیهی است هرچه تکنولوژی های به کار رفته در یک سمعک جدیدتر و بیشتر باشند ، قیمت سمعک نیز به همان نسبت بیشتر است . در ادامه به عواملی که بر قیمت سمعک زیمنس تاثیر دارند ، می پردازیم .


قیمت سمعک زیمنس و عوامل موثر بر آن ها

بیش از صد و سی سال است که سمعک زیمنمس در زمینه ی تولید محصولات شنوایی فعالیت می کند . قیمت سمعک زیمنس بر اساس تکنولوژی های به کار رفته در آن ها و اندازه ی سمعک متغیر است . همچنین قیمت سمعک زیمنس به عواملی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک ، کیفیت قطعات و ساخت سمعک ، تکنولوژی های سمعک ، لوازم جانبی سمعک و سایز آن و ... بستگی دارد .


تکنولوژی سمعک زیمنس و تاثیر آن بر قیمت سمعک

شرکت زیمنس در میان دیگر شرکت های ارائه دهنده محصولات شنوایی به عنوان شرکتی نو آور شناخته می شود ؛ چرا که این کمپانی تکنولوژی های قدرتمندی را از سیستم شنوایی طبیعی انسان تقلید می کند و به این طریق به کاربر سمعک کمک می کند تا شنوایی نرمالی داشته باشد . قیمت سمعک زیمنس بر اساس تکنولوژی های ؛ ردیاب گفتار ، وایرلس و ... تعیین می شود .


اندازه سمعک زیمنس و تاثیر آن بر قیمت این سمعک

قیمت سمعک نامرئی معمولا آنقدر کوچک اند و در عمق مجرای گوش قرار می گیرند که اصلا هیچ قسمتی از آن دیده نمی شود . برای ساختن سمعکی در این ابعاد به تکنولوژی قدرتمندی نیاز دارد . قیمت سمعک نامرئی به طور کلی بیشتر از قیمت انواع سمعک پشت گوشی و قیمت انواع سمعک داخل گوشی است . 


گارانتی بین المللی سمعک زیمنس

سمعک زیمنس در بسیاری از کشور ها از جمله در ایران نمایندگی دارد، خدمات پس از فروش و گارانتی سمعک زیمنس نسبت به قیمت آن بسیار معقول است . 


لوازم جانبی سمعک زیمنس

کمپانی زیمنس بسته به مدل سمعک ، لوازم جانبی کاربردی و متنوعی را به مشتریانش ارائه می دهد . لوازم جانبی سمعک قیمت جداگانه ای نسبت به سمعک دارند . سمعکی که لوازم جانبی زیادی را با آن می توان به کار برد ، قیمت بیشتری دارد . 

 

سخن پایانی

البته باید ذکر کرد که این کمپانی با این قدمت و این سطح کیفیت ، چند سالی است که کمپانی زیمنس آلمان کمپانی سمعک خود را به شرکتی بنام سیوانتوس واگذار کرده و نام این سمعک به سیگنیا (signia) تغییر یافته واین موضوع در مورد این سمعک محبوب کمی جای تامل دارد.

 

 

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما