قیمت انواع سمعک فوناک

| Super User

قیمت انواع سمعک فوناک برای تعیین قیمت انواع سمعک معیارهای مختلفی از جمله برند و نوع سمعک مطرح است.

عوامل تعیین کننده قیمت سمعک

برای تعیین قیمت انواع سمعک معیارهای مختلفی از جمله برند و نوع سمعک مطرح است. تجویز سمعک براساس ارزیابی های شنوایی به وسیله شنوایی شناس انجام می شود. مولفه های ادیولوژیکی از جمله نوع و میزان کم شنوایی و غیر ادیولوژیکی مثل سن و میزان مقبولیت از طرف بیمار در این زمینه باید در نظر گرفته شود.

سمعک های آنالوگ با تکنولوژی های متفاوتی که دارند، از نظر قیمتی متنوع می باشند. امروزه از این سمعک ها بسیار کمتر استفاده می شود و افراد به سمعک های دیجیتال و فوق هوشمند تمایل دارند. تکنولوژی های مختلفی که در برندهای مختلف سمعک به کار میرود باعث ایجاد تفاوت قیمت شده است.

یکی از تکنولوژی های مهم در سمعک حذف و کنترل نویز است. با این تکنولوژی پردازشگر سمعک طیف نویز را شناسایی کرده و آن را کنترل و حذف و گفتار را تقویت میکند. برای مثال در سمعک های فوناک با میکروفون های هوشمند که در 360 درجه بر گفتار تمرکز می کنند، تاثیرات نویز را کاهش می دهند و یا در سمعک زیمنس به شکل خودکار نویز باد را کاهش میدهد.

یکی دیگر از تکنولوژی هایی که برقیمت سمعک تاثیر میگذارد تکنولوژی وایرلس است که باعث راحتی شنیداری بیمار میشود. مزیت دیگر فناوری وایرلس شنوایی دو گوشی و برقراری ارتباط با وسایل شنیداری دیگر از جمله موبایل هوشمند است.

برندهای مختلف سمعک با طراحی اپلیکیشن سعی میکنند ارتباط موبایل با سمعک را آسان تر کنند. اپلیکیشنConnectLine در سمعک اتیکن و فناوری Phonak EasyCall در سمعک فوناک از جمله این موارد است.

وزوز به احساس صدایی در گوش گفته میشود که منبع خارجی ندارد و برای کسانی که این احساس را در گوش دارند تجویز میشود.

از جمله این تکنولوژی ها می توان  تکنولوژی Multiflex Tinnitus Technology در استارکی، تکنولوژی Tinnitus noiser در زیمنس ، تکنولوژی Zen در سمعک‌های ویدکس وتکنولوژی Tinnitus Balance در فوناک را نام برد.

قیمت سمعک فوناک

شرکت فوناک از معروف ترین تولیدکنندگان سمعک در جهان است که در سال 1947 در سوئیس تاسیس شد و به دلیل دانش و تخصص بالا مشهور شده است. دانشمندان شنوایی شناسی نخبه در کمپانی فوناک فعالیت دارند و به همین دلیل محصولات فوناک هر لحظه در حال تحقیق و تغییر است.

مدل های متنوع سمعک فوناک قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال مدل سمعک Phonak Audeo بین 1449 دلار تا 1849 دلار قیمت دارد. همچنین خرید لوازم جانبی سمعک هزینه های بیشتری در بر دارد که افراد باید با توجه به نیازهای خود لوازم جانبی را انتخاب کنند.

قیمت انواع سمعک فوناک

1) سمعک Phonak Audeo B

جدیدترین نوع پردازشی سمعک های فوناک نسل Belong است که یک سری ویژگی های خلاقانه را به منظور راحت کردن زندگی کاربران در خود جای داده است.

سمعک های RIC یا Receiver in the cannal در نسل جدید پردازشی فوناک، Audeo B نامیده میشوند. در این نوع سمعک ها رسیور داخل کانال گوش و بقیه اجزا در قالب یک سمعک بسیار ظریف، پشت لاله گوش قرار گرفته و در واقع پنهان میشوند. مدل R  یا Rechargeable  آن فقط در سطوح عملکردی 50 به بالا وجود دارد.

2) سمعک Phonak Audeo V

Phonak Audeo V  ها محصولات RIC نسل جدید Venture هستند. بلندگوی این سمعک‌ها در کانال گوش قرار گرفته که باعث میشود پهنای باند فرکانسی افزایش و احتمال فیدبک کاهش یابد.

Audeo V ها در دو مدل و چهار سطح قیمتی-کیفیتی (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) وارد بازار شده است و بسته به نوع رسیوری که به آنها وصل میشود کم شنوایی های مختلف را پوشش میدهند.

3) سمعک فوناک Phonak Bolero V

Bolero سمعک های پشت گوشی نسل پردازشی Venture هستند که در سه مدل متوسط، پاور و سوپرپاور تولید میشوند. همه مدل ها در چهار سطح قیمتی کیفیتی مختلف (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) به بازار عرضه شده است.

4) سمعک فوناک  Phonak Virto V

این نوع سمعک نسل جدید سمعک های داخل گوشی فوناک است. در این نوع ، تمام سمعک های داخل گوشی Virto V نامیده میشود که مدل های مختلفی با قدرت و سایزهای متنوع دارد.

4 سطح قیمتی-کیفیتی مختلف (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) برای این نوع سمعک وجود دارد.

5) سمعک فوناک Phonak Naída V

در سال 2007 با تولید سمعک Naida و مدار ویژه Sound Recover انتظارات مبتلایان به کم شنوایی شدید تا عمیق بسیار بالا رفت. در حال حاضر Naida S ، Naida Q و Naida V جایگزین Naida شده اند. Naida V ها، قوی ترین سمعک های این نسل هستند که مخصوص کم شنوایی های شدید تا عمیق طراحی شده اند. این نوع سمعک، در چهار سطح قیمتی کیفیتی مختلف (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) و دو مدل قدرتی SP و UP موجود است.

6) سمعک فوناک Phonak Audeo Q

رسیور سمعک در این نوع داخل کانال گوش قرار میگیرد و بقیه اجزا در قالب یک سمعک بسیار ظریف پشت لاله گوش جای میگیرد.

Audéo Q ها در سه مدل و چهار سطح قیمتی – کیفیتی می توانند با رسیور های مختلف و در نتیجه با قدرت های مختلف ارائه شوند. کلیه مدل های Audéo Q به مدار ویژه ای جهت مدیریت وزوز گوش تجهیز شده اند.

7) سمعک فوناک Phonak Bolero Q

در نسل Quest یعنی محصولات سال 2014 فوناک، تمام مدل های پشت گوشی Phonak Bolero Q نامیده میشوند. این مدل سمعک با چهار مدل مختلف چندین نوع از کم شنوایی را پوشش میدهد و همچنین از نظر زیبایی شناختی سلیقه های بسیاری را تامین کرده است. بدنه تمامی مدل های پشت گوشی با تکنولوژی پوشش نانو تولید شده است و مدل Bolero  Q  M-13 دارای شاخص IP 67  است که می تواند در مواجهه با آب  به مدت 30 دقیقه و تا عمق یک متر مقاومت کند. تمامی سمعک های نسل Phonak Quest در چهار سطح قیمتی-کیفیتی مختلف عرضه میشوند که با پسوند یک شماره (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) در نام آنها مشخص می شوند.

8) سمعک فوناک Phonak Sky V

در شکل گیری گفتار و زبان کودکان حس شنوایی حسی حیاتی است و با وجود نقص در شنوایی کودک، رشد مهارت های کلامی و شناختی او دچار اختلال خواهد شد. شرکت فوناک به ایجاد راه حل های جدید برای برطرف کردن کم شنوایی کودکان معروف است.

سمعک های Phonak Sky V مخصوص کودکان و نیازهای کودکان ساخته شده اند. این سمعک پیشرفته یکی از ضدآب ترین سمعک های موجود برای کودکان میباشد.

9) سمعک فوناک Phonak Virto Q

در نسل Quest یعنی محصولات سال 2014 فوناک، کلیه مدل های  داخل گوشی Phonak Virto Q  نامیده می شوند. تمامی سمعک های این نسل در چهار سطح قیمتی-کیفیتی مختلف ارائه شده اند که با پسوند یک شماره (۹۰-۷۰-۵۰-۳۰) در نام آنها مشخص می شوند.

10) سمعک فوناک Phoanak Naída Q

نسل Quest محصولات سال 2014 فوناک هستند و Naida Q ها پرقدرت ترین سمعک های این نسل است که دو مدل SP و UP دارد. این سمعک ها نیز از نظر قیمتی-کیفیتی به چهار سطح (30-50-70-90) تقسیم می شوند.

11) سمعک فوناک Phonak Dalia

Phonak Dalia،  مدل های مختلف داخل گوشی و پشت گوشی را شامل میشود.

12) سمعک فوناک Phonak Tao Q

این سمعک ها قابلیت ارائه سمعک های داخل گوشی با قدرت بالا را دارند و در دو سطح قیمتی و کیفیتی 15 و 10 به ترتیب دارای 4 و 3 کانال پردازش صدا هستند.

13) سمعک فوناک Phonak Baseo Q

Baseo Q ها، سمعک های پشت گوشی فوناک هستند که 4، 3 و 2 کانال پردازشی در مدل های مختلف دارند وسیستم پردازشی جدید فوناک را به سطح Basic ارتقا داده اند. Baseo Q ها دارای سه سطح قیمتی کیفیتی 15، 10 و 5 هستند و با کیفیت بالای صدا و قیمت متعادل،  افراد بیشتری را به استفاده از سمعک های مدرن سوق داده اند.

14) سمعک فوناک Phonak Naida S

از سال 2007 که فوناک اولین سمعک های Naida با مدار تراکم فرکانسی SoundRecover را به بازار عرضه کرد، این نام برای افراد مبتلا به کم شنوایی شدید تا عمیق نامی آشنا بوده است.  Naida S ها سمعک های باقدرتی هستند که در دو مدل قدرتی SP و UP تولید میشوند. سطوح عملکردی یا قیمتی این نسل ها چهار گروه بوده که با اعداد رومی در پسوند نام آنها مشخص میشود(I-III-V-IX). با عرضه مدلهای Quest و Venture و مدلهای بالاتر این نسل از رده خارج شد و فقط Naida S I با قدرت بالا و قیمت مناسب مشتریان خاص خود را هنوز دارد.

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما