سمعک سونیک

| Super User

سمعک سونیک، یکی از برندهای معتبر آمریکایی محسوب می شود که در سال 1991 شکل گرفته و بعدها، فعالیت خود را به شکل اختصاصی روی سمعک و تکنولوژی سمعک متمرکز نموده است.

برند سونیک با این شعار که « همه باید صدا را خوب بشنوند »، انواع مختلفی از مدل های سمعک که شامل سمعکهای نامرئی، سمعکهای پشت گوشی، سمعک های پشت گوشی ریک (بلندگو داخل کانال ) و سمعک های درون گوشی میشود را تولید نموده است. جدا از کیفیت بالا ساخت و صدای خوب در سمعک سونیک، این سمعک ظاهری جذاب و کاملاً زیبا هم دارا است. 

تکنولوژی سمعک سونیک :

برند سونیک، روی طبیعی بودن صدا و بهبود درک در نویز تمرکز بالایی داشته به این خاطر، به وسیله تولید پلت فرمهای پردازش متغیرهای گفتاری، علاوه بر طبیعی بودن صدا و درک بهتر در محیط، به پردازشهای دو گوشی و سیستم وایرلس هم دست یافته است. همان گونه که گفته شد، تکنولوژی سمعک سونیک توجه ویژهای بر درک گفتار در اماکن شلوغ دارد؛ از آنجا که بسیاری از افراد کم شنوا، در جاهای شلوغ به مشکل برمیخورند؛ در نتیجه، برند سونیک تمرکز ویژه ای روی الگوریتمهای کاهش نویز محیط و نیز تولید سمعک با کوچکترین سایز (سمعکهای درون گوش نامریی یا سمعکهای پشت گوشی نامریی) داشته است. 

سمعک ENCHANT سونیک: ( تازه ترین سمعک سونیک )

سمعک جدید enchant سه مدل 100  و 80 و  60 دارد. این سمعک، در انواع مختلفی از جمله سمعکهای پشت گوشی و سمعک پشت گوشی مینی ریک موجود است. میتوان به این سمعک، سمعک شارژی یا سمعک قابل شارژ هم گفت. به این دلیل که در این  سمعک دیگر نیازی به به عوض کردن باتری نیست و در آن، از باتریهایی که دارای قابلیت شارژ هستند استفاده شده است. 

از جمله خصوصیات ویژه این مدل، ضدآب بودن آن با داشتن IP68  است. (سمعک با IP68 به طور ضدآب بوده و در همه بخشهای آن، پوشش نانو وجود دارد که شخص، حتی در استخر یا سایر محیط ها هم میتواند به خوبی از آن استفاده کند. 

این سمعک جدید، از پلتفرم SOUND DNA  بهره برده که تکنولوژی جدید سمعک سونیک به شمار میآید. بر اساس این مسئله، این سمعک یک سمعک هوشمند به حساب می آید. 

از دیگر امکانات این مدل، با هدف درک بهتر گفتار، میتوانیم به برنامه های کم کردن نویز زمینه به صورت دو گوشی اشاره کنیم. یعنی هر دو سمعک به واسطه سیستم وایرلس با هم در ارتباط هستند و هنگامی که شخص در محیط نویزی یا پرسروصدا قرار داشته باشد، هر دو سمعک به طور اتومات صدای محیط را برای درک بهتر گفتار، کم می کنند. 

SMART COMPRESS یک برنامه دیگر است که به شکل اتومات و هوشمند نویز محیط را شناسایی کرده و سپس بر تقویت گفتار تمرکز می کند. 

برنامه بعدی نیز SPEECH IN NOISE TECHNOLOGY است که باعث بهبود بیشتر گفتار همراه با کاهش نویز زمینه می شود. 

این سه برنامه، با همدیگر فقط یک هدف را دنبال میکنند که آن، درک بهتر گفتار در مکانهای شلوغ و پرسروصدا است. 

این سمعک، به واسطه دارا بودن برنامه وزوز گوش، در درمان و توانبخشی بیمارانی که دچار وزوز گوش هستند هم بسیار موثر خواهد بود. 

علاوه بر این، این مدل سمعک سونیک بخاطر داشتن برنامه Smart Music به سادگی میتواند به همه موبایلهای اپل وصل شود تا از سمعک به عنوان هندزفری استفاده شود. ( حتی اگر با موبایل شخص تماس گرفته شود، میتوان به آسانی پاسخگو بود ) در حقیقت smart music با شناسایی الگوهای موسیقی، تلویزیون و تئاتر اتوماتیک، شدت صدا را بیشتر خواهد کرد که وضوح و درک بهتری را برای فرد ایجاد میکند.

همانگونه که گفته شد، این سمعک در برابر آب مقاوم بوده که این موضوع، برای خیلی از اشخاص مزیت مهمی به حساب می آید. 

برنامه های اتومات جهت کاهش و حذف سوت سمعک باعث آسان شدن استفاده از سمعک برای فرد و دیگران می شود. 

این سمعک، به علت دارا بودن سیستم وایرلس، قابلیت اتصال به وسایل دیگر همچون میکروفون و استریمر را دارد. 

سمعک CELEBRATE سونیک :

سمعک celebrate سونیک ، تکنولوژی هوشمند ( سمعک هوشمند ) دارد که سیستم وایرلس و نیز توانایی برقراری ارتباط مستقیم با موبایل آیفون و اندروید را دارا است. از جمله نکات مثبت سمعکهای سونیک، اتصال مستقیم به گوشی موبایل است که در برندهای دیگر سمعک، مانند سمعک Evoked  ویدکس ،سمعک OPN اتیکن، سمعک ZERENA  برنافن، سمعک LINX ریسوند و نیز سمعکهای جدید زیمنس با تکنولوژی NX  هم به چشم می خورد. ( در این حالت جهت اتصال بین سمعک و موبایل لازم نیست از رابط استفاده شود. ) 

این سمعک در رده های مختلفی عرضه شده است. که شامل سمعکهای داخل گوشی (سمعک (CIC/ITC/ITE ، سمعک پشت گوشی در اندازهای کوچک (سمعک MINI RITE/MINI BTE ) می شود. 

همچنین سمعک سونیک نسبت به قیمت آن، ارزش خرید زیادی دارد؛ به این دلیل که تمام امکانات پایه جهت راحتی و درک بهتر برای بیمار را دارد. 

سمعک CHEER سونیک :

این سمعک هم در انواع مدل های مختلف سمعک به شکل سمعک های پشت گوشی قوی، سمعک های نامریی، سمعک های پشت گوشی ریک و سمعک های داخل گوشی تقسیم بندی می شود. این سمعک، مثل سمعک های بالا، امکانات فراوانی جهت راحتی و درک بهتر بیمار دارد. در ادامه به چند نکته درباره این سمعک اشاره می کنیم. 

این قابلیت ها، در سمعک های رده بالاتر هم وجود دارند و به شکلی مختصر در اینجا توضیح داده می شوند. 

توانایی یادگیری سمعک ( یعنی اگر شخص در یک محیط، ولوم سمعک را کاهش یا افزایش دهد، پس از مدتی سمعک بدون دخالت فرد، خودش صدا را کم یا زیاد خواهد کرد ) دارا بودن سیستم وایرلس و ارتباط دو سمعک با هم و حتی عمل کردن با یکدیگر در هنگام مواجهه با صداهای متفاوت

داشتن برنامه هایی جهت کاهش نویز محیط و کاهش باد به منظور راحتی بیشتر فرد

برنامه های انتقال فرکانسی خاص برای کودکان و بزرگسالان با کم شنوایی شدید تا عمیق (احتمال وجود داشتن مناطق مرده)

قیمت مناسب برای تمامی افراد با شنوایی کم 

سمعک JOURNEY سونیک :

سمعک JOURNEY برای بیمارانی با کم شنوایی شدید تا عمیق مناسب بوده و فقط به شکل پشت گوشی موجود است. 

این سمعک، امکانات مناسبی برای بیمارانی با کم شنوایی شدید دارد. از جمله قدرت بالا به منظور پوشش کم شنوایی، برنامه های تلفن اتوماتیک (برنامه تله کویل)، پهنای فرکانسی مناسب جهت تحریک تمام مناطق عصبی، برنامه هایی جهت کاهش سوت سمعک (به علت تقویت زیاد در مناطق آسیب دیده، امکان سوت سمعک بیشتر خواهد شد اما به خاطر برنامه قوی فیدبک گیری سمعک طبق تغییرات فازی و نیز شناسایی سریع سوت سمعک، این مشکل به چشم نخواهد خورد) وجود سیستم انتقال فرکانسی سمعک در صورت وجود داشتن منطقه مرده حلزون در این سمعک موجود است که این مسئله، در داشتن درکی بهتر نسبت به گفتار، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

 

درباره ما0

کلینیک سمعک بهار یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی در تهران است که برخوردار از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و بهره مند از کادری مجرب و نام آشنا در زمینه سمعک می باشد. کلینیک سمعک بهار از معدود کلینیک های مجهز به سیستم ارزیابی گوش واقعی جهت تنظیم تخصصی سمعک می باشد.

خدمات

  • ویزیت در منزل

  • مشاوره رایگان

  • سمعک های آنالوگ

  • سمعک های دیجیتال

پیوند های سریع

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

تمامی حقوق متعلق به سمعک بهار می باشد.

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما